en veckan och en dag

äntligen har vi fått internet. den första veckan har varit toppen. emelie, jag, denise, min mamma och emelies mamma åkte upp hit i lördags. PÅ söndagen kom min pappa och tammerts föräldrar upp med sista flytt lassen. så hela helgen spenderades med att plocka upp grejer och fixa med allt. söndagkväll, måndag och nästan hela tisdagen spenderade jag med emelie. vad hon och jag gjorde själv i norge på 120 kvm ? ja ni, hon låg skeden med mig medans vi kollade på  one tree hill, avsnitt efter avsnitt. ganska mysigt men lite trångt. På tisdag kvällen kom tammert upp sedan bar det av till den första träningen. i onsdag började jobbet. vi, alla tre, jobbar på ett lager. där vi packeterar kläder. det är helt okej och sen är det skönt att vi alla är på samma ställe.
har hunnit spela en tränings match också. det gick bra. vi vann med 6-0 tammert gjorde tre mål och själv blev det två. det är riktigt skönt att ha kommit igång med allt igen, innebandy och jobba.
i helgen har man jobbat på lördagen sen var vi iväg och kollade på herr matchen. därefter några one tree hill innan festen var igång. vi var hemma hos och en del folk var här. kan lova att i natt vaknade jag på det värsta sättet jag någonsin har gjort. ett helt stor glas vatten i ansiktet. aa tammert, jag är fortfanade sur på dig för det!!!! idiot.

orkar inte skriva mer nu. ska iväg och handla lite . hare bra där hemma.

tjarrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som att ni har det guld! Saknar dig fett!

Själv har jag ramlat av cykeln och skrapat upp ansiktet och en massa skit! Sämst! Sakanr dig!!!

2008-09-22 @ 11:38:33
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0