Vilken helg

Denna helg har innehållit det mesta. Det började i fredags med att pappa fyllde hela 50 år. På eftermiddagen kom hela hans jobb hit och firade honom. På kvällen lagade jag mat åt familjen. Blev fläskfele som vad instoppad med lite tjos och sen inlindade i parmaskinka oh till det blev det potatiskgratäng och grönpeppar sås. Är ganska stol faktisk, men jag fick ju reseptet av linda. Efter maten drog vi och bowlade. måste säga att pappa var snygast ! Kvällen avslutades med en cider med emelie.
Närsta dag blev det uppstigning tidigt igen. En massa att fixa innan tjockasläkten och vänner kom. Det var skönt att se alla igen, farmor,farmar, kusiener, min farbor, faster oh alla . Efter att ha ätit mat och tårta var det bara packa väskan för att bege sig till tammert. För att sedan bege sig till en förfest. Därefter blev det strömpis. inte lika kul som jag trodde men helt okej för mig del. Det var meningen att jag skulle sova hos tammert, men så vart det inte , eller jo jag sov hos tammert med hon var inte med, försökte ringa henne men nej, henne fick man inte tag på. så man låg där i sängen coh fick vänta...
men nästa morgon ringde ungen. Vi drgo till mc för att käka frukost/mat. sen var dte bara att pack om väskan för nu var det studentkryssning som gällde. Buss till stockholm och påstigning på båten vid sju. När vi kommit på båten lämnade vi bara våra grjer i hytten för att sedan gå till taxfri och köpa dricka. Som tur hade emelie och dom vart ännu snabbare och redan stått i kö i en halvtimme. så vi fick smög in i kön.
Hela båt resan var kanon och den innehöll allt kan jag lova och när man kom en i går vid elva var man trött kan jag lova.

Alla dagar som har gått och alla som kommer framöver är helt fullproppade och dte kommer förmodligen att vara så fram till studenten. Idag har man haft skolan och när man kom hem var det bara att slänga i sig at för att dra till hundkurs. och nu har man vart och hämta grejre och packat inför vildmarksturen som jag och klassen ska på i morogn tills fredag. fullt upp.

neej nu banne mig måste jag sova för i morgon ska man orkar traska i skogen.
pusshey

Kommentarer
Postat av: tammert

a du jennie fullt upp är vad du har:P vad ska du åka någon stans på lördag? du måste ju va med oss och leka ju =) ha så skoj i skogen puss puss

2008-05-14 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0