morgon dagen

08.00 samling utanför brandkåren för att bege sig till hjälmaren för att ha livräddning och test köra båtarna
16.00 ska dagen aktiviteter vara slut och vi ska befinna osss på brandstaionen
-  Åka hem
- Handla något att grilla
- Byta om och fixa sig
18.00 befinna sig hemma hos Martina för att ha klassfest. Det ska bland annat bli grillning och kort visning. Sen pratas det om satin men jag får se om jag följer med dit.

* ska under dagen hinner plugga inför religions provet oh debaten jag ska ha på onsdag

såhär ser min dag ut i morgon, vet inte riktgit hur jag ska få ihop den och vad jag ska välja att göra. Självklart borde det ju vara stanna hemma och plugga, men åandrasidan, hur många gånger har vi haft klasss fest? + att religons provet inte skulle vara så svårt och debaten behöver man inte träna så myket innan. men på onsdag kväll skulle jag behöva plugga ingen, orkar jag det efter en utgång? jag kan inte bestämma mig. jag får ta och sätt mig oh plugga nu fan , men jag knappt börjar.


Kommentarer
Postat av: tammert

klart du ska ut jag kanske följer med :P

2008-05-19 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0