killar, pojkar..

Vet du varför killar kan få galna ko-sjukan?
- för dom är svin.

sant, så sant.
Varför är nästa alla killar svin? då menar jag nästan alla. Dom ljuger, spottar en i ansiktet, vågar inte stå för vad dom tycker, skiter i en, kan inte hålla sig till en tjej, jag kan hålla på hela kvällen.
vist, jag kanske har träffat fel sorts killar eller bara sätt fel sorts killar eller kanske bara har en dålig kväll, men det finns så många killar där ute som är svin. självklart vill man inte ha en kille som ringer 20 gånger om dagen, säger hur söt man är varje gång man ses, gör precis som man säger heller. En blandning där i mellan verkar bra. men sånna killar finns det inte gott om, om dom ens existerar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med,endel killar är svin! Jag har la också bara träffat svin!

2008-05-01 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0