jobb jobb och åter jobb

känns som om jag jobbar hela tiden, vist det gör jag ju men ändå inte. Har jobbat sedan i fredags och i morgon bär det av till jobbet igen. men sen onsdag är man ledig vilket ska bli hur skönt som helst. i morgon kväll kommer även min kära kusin och farbor på besök. då ska vi till lek och bus landet och lite så. det ska bli mysspyss. jag längtar så tills helgen då man är själv hemma men framförallt tills nästa vecka då man är ledig och ensam hemma, det ska bli så förbannat skönt! Nu måste jag bara städa undan lite på mitt rum och sedan krypa ned i sängen!

Undrar när min manda kommer hem, tror att det är om en vecka eller så. men fan vad ja saknar henne.

/ jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0