Inget bättre för mig

13 HAR DU

Ett förhållande;  Nej

En bästa vän; Flera stycken

Haft ett seriöst förhållande; Nej

Dejtat en av dina bästa kompisar; Nej , bara på skoj

Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, har väldigt svårt för att bli kär

Fått ditt hjärta krossat; njja

Haft ett one night stand; Vet inte

Skrikit åt en lärare; Nej

Sagt något och sedan ångrat dig; för ofta

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Ja

Några smycken som kostat över 1000 kr;  Nej

Snusat; Ja.

Rökt; Ja



12 DAGENS:

Klädsel; svarta jeanas, en lila/vit randig pösig t-Shirt

Smink; Nej

Frisyr, stor ruffsig tofs mitt på huvudet

Låt; dator spelar runt på en massa låtar

Vill ha; Min lön

Sjuka; nej

Saknad; sol

Köp; cola

Godis; japp

Humör; alla möjliga.

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse; Vad hände igår?



11 FÖRSTA:

Bästa kompis; Emelie, elin och Amanda

Bil; Jag har inte ens körkort.

Kärlek; Vet inte

Husdjur; en hund och en katt

Semester; Husvagns semester

Jobb; Ikea

Köpta skiva; Spice Girls

Riktiga kärlek; Ingen

Piercing; naveln

Konsert; Jul konsert med familjen tror ja

Fylla; i åttan



10 SISTA:

Personen som sms:ade dig ; tammert

Personen som du kramade: Emelie

Peronen som ringde dig; Pontus

Personen som du ringde; Tammert

Personen du sa 'jag älskar dig' till; Emelie

Alkoholdrycken; Rabarber drink

Bilfärd; en rund tur på stan

Filmen du såg; dogeboll

Gången du grät; idag när jag såg robert gustavsson som tony rikardsson

Måltiden; Potatisbollar,bea sås, fläsk kotlett och wookgränsaker



9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm; Nej jag är höjdrädd

Våga hoppa bungyjump; Neeeej

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jaa

Kalla dig själv lycklig; jaadå

Hellre ta bilden än vara med på den; jaa

Kunna gråta över en kille; Ja, varesig man vill eller inte

Kunna gråta över en tjej; aa, min vänner är det bästa ja har

Ljuga för någon; Beror på vad det gäller.

Kunna springa 50mil; aa om jag fick stanna och ta paus



8 VAD:

Gör du just nu; funderar på att borsta tänderna

Ska du göra imorgon;jobba och sola

Säger du till dig själv när allt känns svårt; Det finns folk som har det värre, eller Det kunde ha vart värre

Har du med dig in på bio:n; Sällskap

Är det för färg på dina byxor; Svarta

Är det för väder hos dig just nu; Mörkt och kallt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Leendet oh längden

Skulle du göra om du vann 1 miljon på lotto; bjuda  med mina vänner på en semester



7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

trosor
Jeans
T-shirt
Bh
strumpor
toffs
ring




6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet; oftast inte

Hur gammal blir du nästa födelsedag;  20 år

Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: japp

Använder du huvtröjor; självklart

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; Ja, men vågar intre

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta



5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång; Solnedgång

Sommar eller vinter; Sommar,

Vilken ålder har varit bäst hittills; vet inte

Sova på sida, mage eller rygg; Sidan

Kramar eller kyssar; beror på med vem

Kommentarer
Postat av: Fiji =)

Hahah den va ju skit rolig o läsa men lite lång =)

2008-07-28 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0