ingen film här inte

istället för film tog jag bussen till ellen, där även madde och cocco var. hide and seek, var filmen som sattes på. har inte sätt den på ett bra tag. den var lite små läbbig. hann inte se klart hela filmen, var tvugen att träffa min vän som behövde en vän. Vill att du ska veta att jag finns här för dig som jag alltid har gjort och alltid kommer göra. vad som än händer. Du har funnits i mitt liv för länge för att jag någonsin skulle kunna klara mig utan. Du betyder!

kopps var dt ja, ska försöka kolla klart nu innan det bli läggdax. I morgon börjar man ju halv åtta som sagt.

sov gott och dröm sött som alla små djur du mött, som en viss glo man brukade säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0