helt slut

igår blev det ungång iallefall och en lyckad sådan. Det blev klaras, kom dit ganska sent, men det var längesen jag hade såhär kul på klaras! Det var inte lika kul när jag vaknade i morse efter att ha sovit fyra timmar och skulle upp och jobba. Men det är bara en  själv att skylla. det gick bra fram till två , då blev jag riktigt trött och klockan gick väldigt sakta. Ikväll blir det städa huset och packa, sen hämta min cykel. I morgon bär det av upp mot stugan. men först en sista jobb dag. dirket efter jobbet sticker vi, ska bli såååå skönt att komma bort!!

nu kommer min inneboende hem, har inte sätt henne sedan i går kväll vid tio! ska bli kul och höra vad hon hade för sig i går. Man brukar alltid skratta lika mycket när man hör om hennes äventyr!

lycko dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0