Vilken vecka det kommer bli

Denna vecka kommer vara jobbig kan jag lova. Den börjar riktigt tufft med ett jobb pass från 08.00 till 20.45! Kom alltså hem nyss från jobbet. Vi har hur mycket som helst att göra denna vecka. tre miljoner vare ska ut till butikerna. Helt sinnes sjuk mycket och 6 av 15 sidor på paklistan på paklistan har inga lokelationer så man får springa runt på hela lagret för att finna det. Men dagen har ändå gott bra. Vi fick pizza vid fem så efter fem sprang klockan i väg, hade kunnat stanna längre men då hade jag inte orka med morgon dagen. Då blir det jobb till halv sen sen träning halv sju sen kan ja lova att ja sover. Resten av veckan kommer se likadan ut. så denna vecka kommer endast bestå av jobb, sova, äta och träna!
har inte fått reda på en om jag får ledig de två dagarna innan julafton så jag vet inte när ja kommer kunna komma hem och hur. Det är verkligen jobbigt, skulle verligen vilja vara ledig då så ja kan åka hem på fredag, för då hinner ja vara hemma i en veckan innan man måste tillbaka till jobb igen!
Nej nu ska ja ta med en dusch och sen krupa mig ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0