vilken helg

har vart fullfart sedan jag vaknade i fredags morgon! Efter jobbet sprang jag runt som en galen tupp för att fixa allt och hitta klänning för kvällen. Kom iallefall hem med en klännning för kvällen och en för nästa julbord nästa helg. Väl hemma diskade jag all disk så fort jag kunde, hoppade in i duchsen, fixade mig och sprang iväg till julbordet. Kvällen var kanon. God underhållning men noskt jul bord vad ju inte en tio poängare. Potatisen var ju god om man säger så. Kvällen avslutades med lite dans med noska 40 åringar som druckigt lite för mycket innan det var daxs att pallra sig hem.
Uppstigning sex på lördags morgon för att åka iväg till oslo på kretslags nm. På lördagen spelade vi två matcher, vann första med 6-0 och förlorade andra med 4-3. men guuuuud så rolig den matchen var. fan sånna matcher är digg. synd bara att vi det inte var vi som drog sista äpplet. Kvällen spenderade med pizza och myss i hallen.
På söndagen blev det ihop packning, frukost en match och sedan heja på det andra laget. Vi vann matchen 10-0. Jätte tråkigt match menmne. Vi kom två i nm eftersom det inte spelades någon final utan bara en grupp och ettan vann. Det sög röv, för en final är ju alltid lika morsam att spela.
Kom hem i kväll vid fem, gick och la mig halv sex och vaknade för en halvtimme, helt slut var jag, förstår inte varför eftersom vi gick och la oss halv elva och gick upp åtta!
jobb i morogn, inte alls sugen just nu.




Några kort från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0