i miss it







de senaste två dagarna har jag saknat mitt hår. Har inte gjort det förut men nu när jag har tänkt på hur jag ska ha mitt hår till julborden här så har jag inte kommit fram till något bra. På julborden här ska man vara finklädd, ha en fin klänning och fina skor. så fårgan är ju hur man gör en snygg frilla med kort hår? är så fruktansvärt dålig på frillor och sminkning, speciellt när det ska vara fint. Kan ju förfan inte ens stupera eller stopera eller vad det nu heter håret på snyggt sätt. Just nu önskar jag att min käre vän elin kunde bo i samma stad som mig så hon kunde hjälpa mig. Hon har ju nyss blivit utbildat makeup artist och hårstylist. Men jag ska iallefall ringa henne så jag kan får lite tips!


hur grym är inte min tjej? vist det är inte en sån här frilla jag har tänkt
mig till julbordet, men ni ser ju bara vad bruden kan,  så jälva snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0