usch

går blev det björnis. igår var verkligen en sån kväll då jag bara inte orkade fixa mig. börjar känna så allt för mycket nu. drog bara på mig ett linne, jeans och en sporttopp. sen en knut på huvudet. ibörjan när man gick ut fixade jag mig som skjutton. hade klänning eller alltid något nytt. fixade håret och fick hjälp av kompisar med att lägga en snygg make-up. men nu sminkar mig lite snabbt, ibland blir det utan. dra på mig något skönt och dra ut. jag orkar bara inte hålla på och sen spelar det ju ingen roll hur man ser ut här i örebro för alla vet ju redan hur man ser ut. vist ibland fixar jag mig väll som förr men skippar jag klännigen oftast.


det finns så mycket jag vill skriva och säga men får inte fram en mening om det. känslan när jag vaknade upp i morse var förjävlig. ush. mådde piss och hade världens klump i magen.
helgen har vart sjuk. aldelse för mycket av det farliga. nu får det vara slut på det för nu är sommaren slut.
nej vet inte vad jag ska skriva förutom att min vän malin är toppen. vilken brud!

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0