klump i magen

snart bär det av. till norge. jag har inte insätt det än. har knappt packat bara tvättat mina kläder. Jag kan inte förstå att jag ska flytta hem ifrån, till en annan stad ett annnat land. själv med två kompisar. Hur länge man bli borta är oklart. men jag har alltid sagt minst ett halv år eftersom innebandy säsongen är så lång, men blir nog iallefall till sommaren. Tanken på att vara borta från min mamma och pappa och mina vänner gör min lite smått mörk rädd eftersom jag är så hemmakär. Men det ska bli förbannat skönt att komma iväg från vissa saker.

idag ska man till ikea och handla en massa grejer. har jobbat nu ons, tors och sen ska ja jobba min sista två dagar ihelgen. så varför inte åka till ikea den dagen man är ledig också. nej men vi har en massa saker vi måste köpa.

till helgen blir det först i kväll hem till ellen och sen ska jag på en krogen runda med sara, men gudmors dotter, gav henne det i present. sen i morgon och söndag blire jobb som sagt. men efter jobbet i morgon bär det av till karlskog med jocke och emil för kräftskiva med dom som vi var på magnus uggla med. det blir draaag!

nu kommer tammert och hämtar upp mig.

have a nice weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0