ännu en dag avklarad

dagen på jobbet gick galet bra. tiden sprang iväg och svips så stog malin utanför ikea för att möta upp mig. Vi tog bussen upp till stan. Tittade lite i affären, hittade en skit snygg jacka som jag ska iväg och köpa imorgon efter jobbet eftesom min plånbok blev kvar hemma. Sedan satte vi oss på träffpunket oh käkade bakad potatis som alltid. hade en hel del att prata om och bestämde oss iallefall för en sak vi ska göra tillsammans innan jag dra iväg. haha!

när man kan kom hem började jag plocka ur allt ur min garderob. usch det är inte roligt. man ser så mycket kläder som man aldirg använt och vad pengar man har slösat på en del saker. fast jag hittade även en massa kläder som man har letat efter och vissa plag hade man glömt bort och blev glad av att se igen.
Nu ska jag ner till min vän emelie och hade lite kvällsmys!

jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0