Vilket väder

Vaknar upp i morse och ser att det är tjugo minuter tills min buss går, får stressa i mig mat och ta på mig dom första kläderna jag hittar. Väl i skolan blev det plugga som fan eftersom jag oh amtilda skulle ha en redovisning och inlämning av ett arbet som vi knapp hade börjat på. sen när vi är klara med det och tror att vi ska redovisa , så ska vi inte göra det, nej nästa måndag. man blir ju förbannad. men nu är vi ju i allefall klara.
efter att jag hade slutat skolan vid två så gick jag oh malin till subway och köpte med oss mackor och satte och i solen och myssste. satt även och läste svenska häfte eftersom vi har nationella på onsdag.
och nu sitter man här, ska plugga natur oh frilufs liv och funder över att springa ner till elin och sola. Sen i kväll blir det innebandy träning,

heesvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0