svenska tal

Imorse blev det uppstigning halv sju igen. känns som om jag har gått upp halv sju i en vekcan nu. är helt slut. I morse blev det halv ju för jag var tvungen att plugga till svenska talet.
Talet gick bättre än jag trodde, tappade bort mig någon gång och sa något fel ord, men annars gick det bra. Höll tiden också. talet skulle vara på fe minuter. mitt vart 4.47. Så det känns bra. Efter talet kom emelie och hämtade mig. vi fickade och snakade en massa skit. NU sitter man här hemma och ska plugga på religionen. Måste skriva klart arbetet i dag.

Dagen förövrigt ut så att det blir plugga först sen bär detav till mellringe hallen för att spela tränings match mot ibk rutin. Det ska bli riktigt skoj. Just ja , fotbolls träningen i går var riktigt rolig. Trodde inte att man hade saknat fotbollen så myket, men speciellt alla tjejer i laget. Så på söndag blir det fotboll igen, då blir det utomhus !

nej nu ska jag laga lite mat innan jag börjar plugga

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0