hemma igen

nu var man hemma igen efter en åktur till kumla, där det blev en massa tittade på youtube. Det var längesedan jag skrattade så mycket. finns så sjukt mycket roliga video klipp på den där hemsidan.

Denna här dagen har vart väldigt seg, iallefall i början. var inte ute fören vid halv fem och då märkte jag vilket underbart väder det var. men jag har vart så trött så jag har inte orkat något, har mest kollat film ochtv och käkat en massa mat. nu ska jag dra mig till sängen igen för att sova. ska upp tidigt i morgon för jag och matilda ska fixa inför vårat religions arbete,
godnatt på er.


wish i could ture back time, men jag börjar inse att det
faktiskt kanske inte går och det är det som är det jobbiga.


image152
helt sjuk vad trött man kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0