helt slut

Jag är helt slut körd. behöver plugga som en jude men jag orkar inte. får läsa lite innan jag går och lägger mig bara.
Idag har det iallefall vart en vädligt bra dag, det är ju tordag, eller vad säger ni tjejer? Efter idrotten idag drog nästan alla tjer från klaasen till subway och köpte mat , efter det blev det glass på mc, förutom för mig och erika som var suga på en cheeseburgare. haha . efter det köpte vi oss godis och satte och i solen i två timmar. allt det kunde vi göra eftrsom vi hade hål i fyra timmar. Helt underbart. Det är ju tordag i dag, så då får man unna sig!!

När skolan var slut halv fem var det åka att åka direkt till träningen. Idag var det sista träningen innan DM, för på lördag smäller det ! ska vli grymt roligt!

och i morogn är det helg:
SUP OCH SVÄLJ trevlig helg.

nej nu måste jag hoppa in i duschen.

image163
I fredags


Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar torsdagar ;D

2008-04-27 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0