helgen

Ifredags blev det storstädning på rummet. Det behövdes kan jag lova. efter det åka jag upp på stan för att sola. Det  är ganska kul att vara nykter på stan vid tolv tiden en fredag. Alla är fulla och ska ut. Då känner man hur skönt det är att man själv inte är det.
Igår blev det först hem till sara oh fira cissi. Smörgås tårta och tårta bjöds det på. efter det blev det raka vägen till mellringe för att spela dm final. Gick åt helvet, både för mig och för laget. Vi förlorade, spelae dåligt och domarna sög. Match var slut vid kvart i nio och då var det bara snabbt in i duschen och börja öppna upp cider. Kvällen började hos linda där det lev tacopaj. helt underbart god paj. Därefer blev det klaras. Kvällen var helt okej, lite stressig bara.
Dmfinal blev dt även i dag. jag fanny och becca var med juniorerna och spelade. Det gick bra, vi vann med 5-2. Skönt ! jag tror aldirg att jag har svettats och vart så trött som jag var under den här match.
Därefter blev det dusching, mc mat och titta på herrfinalen.
och nu sitter man här, trött som ett svin.

börjar åtta i morogn istället för elva, känns sådära. men polisen kommer ju och ska hålla föredrag. så det blir nog skoj.

nu ska ja hoppa in ner i sängen, borde plugga men jag orkar inte. får ta det i morogn!

natttii

image167
jag och jossan i går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0