Helgen

det här har vart med mest sömnlösa helgen. Gått isäng vid två både i går oh i fredag och uppstigning halv åtta för att komma iväg till jobbet. Så nu sitter man här, trött som skjutton och orkar inte plugga. men jag ska ta och gå ut och gå med min vovve så jag vaknar till lite.
i morgon ska jag och lisa ha hand om en prao dag på brandkåren, det ska bli skoj !

idag har jag träffat alla olika sorters människor som går att träffa. allt från riktigta idioter till folk som är hur trevliga som helst. Jag kan inte förstå hur folk kan vara så otrevliga och klaga på allt. Dom måste verkligen ha ett "dåligt sexliv" som man brukar skoja oh säga.

ibland förstå jag mig inte på dig, jag blir mörk rädd när jag tänker efter hur det egenligen är, därför dra jag bara ett sträck över det och låter det vara. men nu börjar sträcken blir riktigt många......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0