hejhop

denna dag har vart bra. Börjde med matte och flr första gången var det något enkelt, men blir så glad då =) + att jag fick reda på att jag bara har en matte lektion kvar+ ett prov. man bli ju glad ! efter det kom emelie och hämtade mig och vi köpte mackor och satte oss ute i solen och snackade. Sen drog vi till en självbil tvätt och tvättade bilen. Det var riktigt roligt. hahah . först gjorde vi lite fel och vi fick köpa lite för många polijetter. men bilen vart ren oh damsugad innut i :) sen drog vi till kumla oh hämtade lite grejer och köpte glass.
efter glassätande skjussade emelie mig till lillån för ja skulle träna med vikinline laget. Dte blev inte så mycket träning, utan mest en massa snack och latj, men det var mysigt. och nu är man riktigt taggad för viking.
När ja kom hem åkte jag och mamma till hund&katt affären för att köpa presenter till ronja( våran hund) som fyller ett i morogn =) åkte även för bli statium och köpte lite prylar.
och nu sitter man här, har nyss gjort klart två uppgifter och är jätte glad, väntar på emelie som ska komma hem fter jobbet och hjälp mig med en analys, sen ska vi ut och ta en cider och snacka lite. då ska även elin, manda och denise med :)
oj vad man har hunnit med grejer idag. Emelie du är allt bra ibland. men komihåg bara i bland ökenråttan ;) hahaha

heeeråår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0