fredag

Idag har vart en bra dag för att vara en skoldag, började med två slappa lektionen, efter dom var jag med malin ett tag i skolan, min gullunge, sen blev det till ikea en stund för att ha ett lönesamtal. Jag har så svårt att fatta allt om lönehöjning, semesterersättning, deklaration eller vad det heter. Men idag förklrade camilla ännu en gång så nu börjar jag förstå.  sen när jag kom hem lagade jag mat till mig och min päron. sen hjälpt jag pappa att klippa ett äppel träd, gud vad snäll jag har vart i dag. men nu ska jag iväg och umgås med denisen. längsen nu :)

jag saknar dig min älskade vän, tänker på dig dagligen ,

Bilderna kommer i kväll !
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0