ett tag sen

Nu var det ett bra tag sen man bloggade. Helgen har verkligen vart toppen. I fredag jobbade jag och matilda i kapp allt i skolan. Det var hur skönt som helst, satt i skolan till fyra, fast vi slutade 11. Sen på kvällen blev det ut gång. Nästa morgon var det uppstigning tidigt för att ¨ka till västerås för att fixa typ till min balklänning. Hittade ett jätte fint typ som jag köpte. Vinrött taisiden blev det. Lotta, min pappas kusins fru är det som ska sy upp min balklänning, jag känner på min att det kommer bli bra. När man kom hem frånvästerås var det bara att hoppa in i duschen på en gång för då var det lagfest som stog på schemat. Kvällenbörjade i en lokal i sörby eller vart den låg. Där blev det bjöds det på mat, lekar och en lyckad fest. Därefter begav vi oss till frimis. Även denna kväll blev lyckad.  i söndags fick man sova till två sen kom mamma in och sa att jag var tvungen att gå upp för vi skulle till min bror.
Söndag och måndags kväll har jag spenderat med emelie, denise och hannah.

Hur underbar har inte denna tisdag varit? så fantastisk bra väder. man blir så glad när solen tittar fram, hoppas det håller isig så här nu.

Nu ska ja plugga lite hälsoarbete sen blir det iväg och sola.


image47
här kommer en bild på min två älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0