15 april

Idag fick jag värsta rycket. hade bestämt mig för att inte läsa på universitetet i höst men i dag, sista anmälnings dagen, bestämde jag mig. Kriminal pskyologi ska det blir. Det verkar vara en riktigt rolig kurs. Det är en 30p kurs och den går i halvfart. Så idag har jag fått upp ögonen för hur jag vill att min framtid ska se ut de två åren som kommer.
Till hösten ska jag forstsätta jobba på ikea och samtidigt läsa kriminalogi. Under tiden tänkte jag även läsa upp några betyg så dom blir högre eftersom jag vill till våren söka in till brandman och förebyggade programmet eller vad det heter. Man måste ha Vg i snitt typ oh jag ahr inte riktigt det. + att man ska ha körkort. Om jag inte kommer in där ska ja söka till krimalvårdare eller så. Skulle verkligen vilja flytta till en annan stad och plugga det verkar vara så jäklars kul.
nu känns allt lugn med hur framtiden efter studenten ska se ut, började bli lite orolig eftersom jag inte alls viste vad jag ville göra,

En annan ska jag ska ta tag i dag är fotbollen, ska pallar mig ner till en fotbolls träning. Det ska bli jätte roligt. Men innan den ska jag ha hunnit skrivit klart mitt svenska tal och vart på valpkurs med vovven.

stockholm blir det på fredag, med karin :). Det blev bestämt i går. Det ska blir rikgit skoj. Måste hitta mig en studentklänning. Kom på idag att det bara är åtta vekor kvar typ. tiden bara rinner iväg...


image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0